wtorek, 7 lutego 2012

web-expert

Wiesz jak w kilkadziesiąt minut uruchomić portal internetowy nie wydając pieniędzy i nie mając specjalistycznej wiedzy?



Potrzebujesz strony dla siebie lub swojej działalności, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Nie możesz się zdecydować co i w jakiej kolejności robić? Masz mętlik w głowie, bo każdy podaje Ci inne, jego zdaniem najlepsze rozwiązanie?




Nie martw się, kiedyś miałem ten sam problem. Pamiętam czasy gimnazjum, jak każdy uczył się htmla, a później próbował stworzyć jakąś koślawą stronkę samemu. Gdy przyszedł czas na uruchomienie pierwszej poważnej strony, której potrzebowałem do działalności reklamowej, strasznie się z tym męczyłem. Szukałem w sieci gotowych skryptów, tutoriali, fragmentów kodu, a gdy wreszcie miałem wszystkie pliki na swoim komputerze, nie miałem pojęcia jak umieścić je w sieci. Kolejne tygodnie spędziłem na zgłębianiu co to jest serwer ftp, vps, domena, cpanel, baza mysql, a po uruchomieniu tego wszystkiego i tak efekt był daleki od oczekiwań.


Na szczęście dziś można ominąć wiele problemów. Nawet dość skomplikowaną stronę, za którą w profesjonalnej firmie zapłacisz kilka tysięcy złotych, możesz zrobić samemu. Za darmo, w kilkadziesiąt minut i to bez dużej wiedzy informatycznej.


Niemożliwe? Otóż jak najbardziej możliwe. CMS Joomla wykona za Ciebie prawie całą pracę. Wystarczy zainstalować go na serwerze i uruchomić, a samą stronę będziesz budować jak z klocków Lego. Dobierzesz indywidualny szablon graficzny, uruchomisz określone dodatki oraz moduły i gotowe.


Możliwości są niemal nieograniczone. Stworzysz portal o dowolnej tematyce i przeznaczeniu, od bloga po sklep internetowy.


Z mojego kursu dowiesz się jak stworzyć wymarzoną stronę od podstaw. Krok po kroku, od pomysłu po uruchomienie i powitanie pierwszych odwiedzających. Wszystko to w bogato ilustrowanym 44-stronnicowym poradniku.
ZOBACZ KURS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz